معرفی چند بازی موبایلی عالی برای همه سنین

عکس و معرفی چند بازی موبایلی عالی برای همه سنین

با هوشمند شدن گوشی های تلفن همراه روزانه ده ها یا حتی صدها بازی برای گوشی های هوشمند روانه اپلیکیشن های دانلودی میشود که اکثر این بازی ها رایگان هستند و برخی نیمه رایگان و برخی دیگر پولی بوده و نیاز به خرید اکانت دارند. اگر شما هم دارای یک گوشی هوشمند هستید و تاکنون اقدام به نصب هیچ بازی روی آن نکرده اید پیشنهاد میکنیم تعدادی ا این بازی ها را نصب کرده و در زمان هایی که بیکار هستید از آن به عنوان سرگرمی میتوانید استفاده کنید. بازی های گوشی های موبایل برای اجرا حتما نیاز به دسترسی به اینترنت ندارند اما برای دانلود کردن آنها باید اقدام به تهیه بسته های اینترنت کنید یا اگر دوستان شما بر روی گوشی هایشان بازی مورد نظر شما را دارند میتوانید از گوشی آنها بدون اینترنت دریافت کنید.

بر خلاف بازی های مخصوص کامپیوتر که برای اجرا نیاز به گرافیک بالا، رم و سی پی یوی مناسب دارند بازی های موبایلی با کمترین امکانات سخت افزاری قابل اجرا هستند.

در ادامه به معرفی برخی بهترین بازی های موبایل که طرفداران زیادی دارند می پردازیم:

۱- بازی پرندگان خشمگین Angry Birds:

این بازی کاملا رایگان بوده و از زمان تولید آن به دلیل محبوبیت بالا چندین ورژن آن عرضه شده است و بر روی اکثر گوشی های هوشمند قابل اجرا است. ماجرای بازی بدین شکل بوده که تعدادی از پرنده های خشمگین را در تیرکمانی به سمت اهدافی ثابت و یا متحرک پرتاب میکنید و با زدن همه آنها به مرحله بعد میروید.

در زمان پرتاب پرنده ها به سمت هدف میتوانید از گزینه های دوپینگی هم استفاده کنید. اهداف معمولا میمان ها و یا برخی جانوران خبیث هستند که شما باید اقدام به ساقط کردن آنها کنید. با توجه به طرفداران زیاد این سبک بازی بعد از تولید انگری بردز بازی های دیگری به این سبک تولید شد اما هرکز به محبوبیت گیم پرندگان خشمگین نرسیدند. این بازی دارای شهرت جهانی است و برای همه سنین مناسب می باشد.

دانلود بازی پرندگان خشمگین

۲- بازی قارچ خور یا سوپر ماریو برای موبایل:

این بازی یکی دیگر از بازی های پرطرفدار اتاری در دهه های ۶۰ و ۷۰ است که محبوبیت زیادی داشت و اکنون برای گوشی های موبایل این بازی تقریبا به همان سبک پیشین در نسخه های متفاوت عرضه شده است. ماجرای بازی بدین شکل بوده که شما به صورت دو بعدی در نقش ماریو یا همان قارچ خور مسیرها را برای دریافت امتیاز طی میکنید تا ماریو به منزل خود برسد. در بین مسیر انواع موانع گوناگون که اکثرا به شکل قارچ هستند سعی در از بین بردن شما دارند که یا باید از آنها عبور کنید و یا آنها را از بین ببرید.

در مسیر میتوانید اقدام به جمع کردن سکه ها کنید و همچنین مدت زمان رسیدن شما به پایان مرحله زمان بندی داشته که هرچه زودتر به پایان مرحله برسید زمان باقی مانده به عنوان امتیاز برای شما محسوب میشود.

برای دانلود بازی قارچ خور مبایل میتوانید به گوگل پلی مراجه کنید و به طور رایگان اقدام به دانلود آن کنید.

بازی قارچ خور مخصوص موبایل

۳- بازی های موتوری ( سرعت و موانع):

گیم های موتوری به دو دسته بازی سرعت و موترسواری موانع تقسیم میشوند که هر کدام طرفدارانی دارد. بازی سرعت معمولا در پیست موتورسواری و یا داخل شهر می باشد اما موتور بازی موانع معمولا در پیست هایی با موانع مخصوص طراحی شده اند. این بازی ها دارای انواع ورژن و مدل های مختلف است که برای دانلود میتوانید در گوگل پلی یا اپلیکیشن های ایرانی مانند کافه بازار یا سیپ اپ با عناوینی مانند MOTOR به دنبال آن باشید. بازی موتوری BIKE RACE یکی از بازی های محبوب می باشد.

این بازی ها ماندد بازی پرندگان خشمگین برای رده های سنی متفاوت مناسب است و معمولا بازی های موانع موتورسواری به شکل دو بعدی طراحی شده اند و بازی های سرعت دارای گرافیک سه بعدی هستند.

بازی موتوری برای موبایل

۴- بازی موبایل Cut the Rope 2 یکی دیگر از بازی های محبوب طرفداران بازی های موبایلی است. این بازی دو بعدی نیز برگرفته از شخصیت یک غورباقه است که شما باید یک آب نبات را از مسیرهای دشوار گذرانده و به غورباقه برسانید. مراحل بازی در ابتدا ساده است اما با پیشرفت مراحل آنها دشوار میشود.

این بازی هم از دیگر بازی های رایگان فوق العاده جذاب است که مناسب همه سنین از ۸ تا ۳۰ سال می باشد. حتی برخی افراد با سن ۴۰ و ۵۰ هم به این بازی علاقه دارند.

بهترین بازی های موبایل

۵- گربه سخنگو Tallking Tom: گرچه این اپلیکیشن شبیه بازی نیست، اما برای سرگرمی ساخته شده است و در آن یک گربه به نام تام وجود دارد که اقدام به تقلید صدای شما میکند و همچنین قابلیت انجام بعضی حرکات را دارد. این بازی ساده بسیار معروف است تا جاییکه تمام افرادیکه گوشی هوشمند دارند حداقل چند بار این بازی را اجرا کرده اند و با دوستان خود اقدام به شوخی کرده اند.

گیم گربه سخنگو را میتوانید از گوگل پلی دانلود کنید.

بازی موبایل

در پایان اگر شما هم بازی جذابی میشناسید میتوانید در بخش کامنت ها آن را به اشتراک بگذارید و معرفی کنید.

محبوب کن - فيس نما داغ کن - کلوب دات کام توييت کنيد اشتراک گذاري در فيس بوک گوگل پلاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *